Hoogvliegersdag op EHMZ

09:00 tot 23:59 uur
EHMZ

stichting-hoogvliegers

Beste Aeroclub Zeeland Clubgenoten!!

Ook dit jaar hopen we weer een fantastische Hoogvliegersdag op ons Midden-Zeeland te kunnen organiseren! Daarbij is jullie hulp natuurlijk weer zeer welkom!

Onze dag vindt plaats op 22 juni 2024, dat is qua ‘kalender’ twee weken eerder dan in de twee voorgaande jaren.

We hopen er weer een supermooie dag van te maken, met attracties voor de kinderen (ben nog zoekende voor leuke dingen in de leeftijd 13+), een konvooi, lekkere catering, en vooral veel vliegplezier!

Dit jaar heb ik bewust ingezet op iets minder kinderen, 60-65 in plaats van 75. Dat geeft iets meer ruimte in de afhandeling gedurende de dag.

We hopen weer af te sluiten met een lekkere BBQ in ons eigen clubhuis.

Het is mogelijk om niet de hele dag vrijwilliger te zijn, vooral de opbouw vanaf ongeveer half8, en het afbreken/opruimen rond half4 vergt extra ‘handjes’, de rest van de dag zijn de taken wel bekend en valt alles reuze mee.

Wel nu alvast: de Hoogvliegers bus (PH-BUS) die het vervoer regelde van en naar de parkeerplaats bij Fletcher, is voor de Stichting Hoogvliegers NIET meer beschikbaar, dus mocht iemand een geschikte bus en een neefje met een geschikt rijbewijs in de kelder hebben staan, nu al welkom!!

Op ieder vliegveld, dus ook bij ons, is aanmelden verplicht, daarom wil ik je vragen je aanmelding als piloot of vrijwilliger in het systeem van Stichting Hoogvliegers te doen.

Heb je al een account, dan kun je inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord via

https://ghvd.stichtinghoogvliegers.nl/ (of eventueel via de Hoogvliegers APP als je die al hebt)

Heb je nog geen account, dan verzoeken we je een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken.

Daarna kun je je opgeven met een unieke pincode van de dag.

De pincode voor de Hoogvliegersdag op 22 juni is 8254

Het is NIET mogelijk je via de site van de AeroClub aan te melden, het evenement is (nog) geen eigen evenement van de Club. Dus graag uitsluitend aanmelden via bovenstaande links,

Hoe eerder je dat doet, hoe makkelijker je het ons maakt om te kunnen indelen en er zeker van te zijn dat we voldoende vrijwilligers hebben.

1. Voor aanmelding als nieuwe piloot, gelden we de nodig eisen, je kunt niet zomaar aanmelden. Het begint met een minimumaantal PIC-uren van 150, en dan liefst nog te beginnen met individuele vluchten, niet meteen een (best drukke) Hoogvliegersdag.

Mocht je willen gaan vliegen voor Hoogvliegers, meld je dan eerst even bij mij.

Mocht je er bij het aanmelden met bovenstaande links niet uitkomen, meld je dan ook bij mij, dan voeg ik je wel toe.

Privacy: Het is nodig om te weten wie zich op het veld bevindt, het is een besloten evenement. Daarom wordt er op de site ook gevraagd naar mail en nummer. Oók om te kunnen communiceren bij afgelasting of ontruiming. Zonder inschrijven geen toegang, en alleen toegang als vrijwilliger, niet als publiek.

Ik reken op jullie, de ervaring leert dat het zeker goedkomt, wacht niet te lang met je inschrijving, het is de 22e voor je ’t weet!!

Met vriendelijke groet,

Rob van der Peijl